.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه جمهوری اسلامی 2 شنبه

حسني مبارك در جديدترين اظهارات خود ضمن متهم كردن ايران به دخالت در منطقه وعده داد كشورش از امنيت خليج فارس و منطقه خاورميانه پشتيباني خواهد كرد. به گزارش عصر ايران به نقل از خبرگزاري ها رئيس رژيم قاهره روز شنبه با اظهار تاسف از وضعيت جهان عرب مدعي دخالت ايران در امور داخلي كشورهاي عربي شد و نسبت به اين وضعيت هشدار داد. مبارك كه به مناسبت آغاز به كار دوره جديد پارلمان مصر سخن مي گفت همچنين بر مقابله با بي ثباتي در منطقه خليج فارس درياي سرخ و خاورميانه براي حفاظت از امنيت ملي مصر تاكيد كرد و اظهار داشت كه امنيت مصر متصل به امنيت خليج فارس است .

كاروان 300 نفره رئيس جمهور در سفر به 2 كشور آفريقائي و يك كشور آمريكاي جنوبي براي 4 خبرنگار و عكاس جا نداشت . خبرگزاري مهر كه اين خبر را داده مي نويسد علاوه بر مهر به يك خبرگزاري ديگر نيز بعد از آماده سازي گذرنامه و انجام همه تشريفات سفر گفته شد براي خبرنگاران و عكاسان آنها جائي در هواپيما وجود ندارد.

راديو فردا ارگان سازمان جاسوسي آمريكا سخنان ضد آمريكائي مهندس ميرحسين موسوي را سانسور كرد. آينده نوشت اين راديو ضمن نقل مصاحبه موسوي با سايت « كلمه » اظهارات وي عليه دخالت هاي آمريكا در ايران از جمله كودتاي 28 مرداد و حمايت از تسخير لانه جاسوسي را سانسور كرد و فقط بخش كوتاهي از اين مصاحبه را منعكس نمود.

25 زن و مرد كه از طريق اينترنت شبكه اي را به نام « ايران ضربدري » به راه انداخته بودند و در آن به دنبال گسترش رابطه نامشروع خانوادگي بودند توسط پليس امنيت اخلاقي ناجا شناسايي و دستگير شدند . افراد دستگير شده 12 زوج و يك نفر مجرد هستند كه با ورود به اينترنت با زوج هاي ديگر آشنا و با آنها ارتباط برقرار مي كردند. اعضاي اين گروه اقدام به روابط نامشروع خانوادگي و بعضا در حضور يكديگر مي نمودند و در بعضي موارد نيز روابط جنسي چند نفره داشتند. در تحقيقات به عمل آمده مشخص شد اكثر اين افراد داراي تحصيلات عاليه در مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد بوده و تعدادي از آنان در مشاغل دولتي مشغول به كار مي باشند و بعضي از آنها داراي فرزند نيز هستند.

علت برگزاري مسابقات آسيائي تكواندو نوجوانان در كيش مشخص شد. در اين مسابقات دختران تكواندوكار خارجي در كنار تكواندوكاران مرد بدون روسري در سالن حضور پيدا مي كنند. به گزارش جهان در اين رقابت ها در سالن چند منظوره المپيك كيش همه دختران ورزشكار خارجي بدون روسري بصورت مختلط در سكوي تماشاگران كنار ورزشكاران مرد حضور داشتند و ماموران حاضر در سالن هيچ گونه واكنشي از خود نشان ندادند وخود نيز تماشاگر صحنه ها بودند. پنجمين دوره مسابقات تكواندو نوجوانان آسيا و نوجوانان آسيا با حضور 171 ورزشكار دختر و پسر در 16 تيم آسيايي از قطر اردن ازبكستان چين تايپه هند لبنان چين ژاپن افغانستان پاكستان كويت عراق كره جنوبي تايلند و ايران درحال برگزاري است .

برخي اطلاعات سري مربوط به موشكهاي ايران از جمله موشك « حوت » برروي اينترنت قرار گرفته است . به گزارش جهان اين اطلاعات لو رفته شامل تكنولوژي و مشخصات محرمانه اين موشك تصوير و مفاد برخي نامه نگاري هاي كشورمان با كشور طرف قرارداد و متن بعضي دستورات داخلي و اقدامات انجام شده در مورد چگونگي خريداري موشك حوت است . موشك حوت يكي از سريع ترين موشك هاي رادارگريز زير آبي جهان است كه اولين بار در سال 1385 در مانور پيامبر اعظم (ص ) سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مورد آزمايش قرار گرفت . سرعت اين موشك معادل 100 متر در ثانيه است كه 3 تا 4 برابر بيشتر از سرعت اژدرهاي معمولي ساخت روسيه است و تنها دو كشور ايران و روسيه فناوري لازم را براي VA -111 Shkval است . توان رزمي اين موشك برابر با موشك ساخت چنين موشك هايي به دست آورده اند. از ديگر ويژگيهاي « حوت » اين است كه هيچ ناوي هر چند مجهز به سيستم هاي ضد موشك هاي دريايي باشد نمي تواند از تيررس آن فرار كند. بنابر اين گزارش با اينكه اطلاعات منتشر شده جز اسرار محرمانه و طبقه بندي شده بود و دسترسي به آنها توسط افراد عادي مقدور نبوده است مشخص نيست كه چگونه اين اطلاعات سر از سايتهاي آمريكايي در آورده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.